Lite fakta om mig

Smeknamn: Zarre
Födelsedag: 5 September
Bor: sthlm, Bromma


FAVORIT…

Färg:
Grön, Blå, Rosa

Plats: Någonstans varmt
Drog: Vänner
Fordon: hoppa upp på någons rygg hoho
Film: Skräck och komedi
Djur: kanin, hund och katt + hundra till
Affär: GinaTricot
Serie: how i met your mother, scrubs, simpsons, family guy, the big bang theory + hundra till
Café: Weynes cofee
Skor: Klackskor 

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Njää
Gnälla: Det beror typ på 
Skrika: Inte längre, får ont i halsen
Sova: Varje natt faktiskt 
Drömma mardrömmar: Ja :/
Drömma sexdrömmar: Hela tiden
Försöka vara annorlunda: Nej, eller är mig själv ?
Klä dig i svart: Det beror på
Ha sex:
Hata folk: Om du hatar mig, hatar jag dig
Lita på folk: Nej

NÄR…

Åt du senast:
Nån halvtimme sen
Läste du en bok senast: 2-3 veckor sen tyyp
Var du på konsert senast: Förra året typ Alexander Rybak

Köpte du något senast: Ihelg hihi
Kysste du någon senast: *********
Svor du senast: 3 timmar sen
Sjöng du senast: sjunger varje dag
Klagade du senast: Idag, på min NO lärare -.-
Är det sommar: När solen skiner och det är 30+ med bikini on, aayeah


VEM…

Saknar du:
Min pappa och lillebror och honom
Rörde dig sist: Min laptop
Kysste dig sist: *********
Gjorde dig riktigt glad senast: TV:n
Fick du sms från senast: Jessie tyyp

HAR DU…

För många vänner:
hahah what
Tvångstankar: Ja hahah

Någon annan psykisk sjukdom: aa du AD/HD, dyskoliojbhbhg och koncentrations svårigheter hah
Färgat håret: JA
Brutit några ben: nej :D
Några piercings: öron

Egen dator: yes box

Gjort bort dig rejält: kommer inte ihåg.. 
Bra självförtroende: nej tyvärr
Kysst någon: ja, många gånger
Haft sex:
Köpt kondomer: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Neej

Varit kär: Vet inte vad kärlek är typ

Är kär: Nej, eller vene

Blivit kär i någon på nätet: Näej ?
Dumpat någon: Jorå
Blivit dumpad: a


HUR….

Går du:
som ett jävla mongo
Fördriver du tiden: lever livet

Mycket pengar har du: får alltid det jag behöver
Tjänar du pengar: nöpe, 
Ofta diskar du: Diskar mitt eget disk
Ofta städar du: varje fredag typ
Ofta träffar du din familj: vet inte
Mycket äter du: äter som in i helvete


ÄR DU..  

Förstående:
ja det är jag nog
Öppensinnad: njääh aa kanske 
Arrogant: vad är det
Osäker: sådär
Blyg: från början
Smart: mellan, eller under mellan
Pratglad: går inte få tyst på mig

Oskuld: men vafan, sex frågor är privat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0