Tisdag

Min dag började med att jag vaknade halv 6 -.- somnade om. sen fick jag springa till bussen, hann precis !

Första lektionen va Spanska, jag har svårt med det så jag har ett häfte med super lätta uppgifter haha. Sen hade vi Svenska och alla va så duktiga så vi fick göra vad vi ville, gjorde en dikt :) eehm sen hade vi 40 minuter rast och det va jävligt chill, hade matte sen -.- ehm sen Lunch och det va inte så jätte gott.. Lunch rasten hoppade alla runt på bänkar o va as läskiga hahha, jep barnsliga, men vadå vi är barn? SO:n va också jävligt chill, inget speciellt med det. Sista lektionen va Engelska o vi övade på en pjäs, super chill ! äter glass nu och kollar på en family guy repris :p alltid lika kul. Ska fixa bloggen lite och sånt. Puss så länge ♥
min fina kamera <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0